شناورهای تفریحی جزیره قشم جهت ارائه خدمات به گردشگران
نوشته شده توسط : hsi

استفاده از ظرفیت شناورهای تفریحی جزیره قشم جهت ارائه خدمات به گردشگران

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با هدف بررسی امکانات و ظرفیت های گردشگری و تفریحات دریایی موجود در منطقه از «شرکت کشتی سازی بندرعباس» بازدید کرد.
 

مناطق آزاد

اقتصاد۲۴- مهدی زارعی در این بازدید در جریان مراحل پایانی ساخت یک شناور تفریحی و آماده سازی آن جهت ارائه خدمات به گردشگران قرار گرفت.
گشت و گذار با کشتی‌های تفریحی بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس همواره یکی از تفریحات بسیار جذاب و زیر شاخه گردشگری دریایی بوده که در سفر به قشم می‌تواند مورد توجه گردشگران قرار بگیرد.
کشتی‌های تفریحی، وسایل حمل و نقل آبی هستند که به منظور تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرند، به شکلی که کشتی و تمامی امکانات آن خود یک مقصد و بخش اصلی تجربه سفر خواهد بود.

 
 

گفتنی است؛ ارائه خدمات ایمن و استاندارد به گردشگران یکی از مهمترین اولویت‌های معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم است که جهت اجرای دقیق آن برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده است.
براساس این گزارش، هدف از بازدید‌های میدانی و دوره‌ای توسط معاونت‌های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم، پیگیری آخرین وضعیت و تسریع فرآیند اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و گردشگری در سطح جزیره قشم می‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: